Organisatie

Tuinpark Osdorp heeft een bestuur, daarnaast zijn er de volgende commissies met vrijwilligers die ervoor zorgen dat het onderhoud van het park en de activiteiten goed verlopen:

Inloggen

BESTUUR

  • Gerard Bouw - voorzitter
  • Henk Koster - secretaris
  • Aleksandra Vik Marx - penningmeester
  • Richard Buysman - algemeen bestuurslid
  • Yvonne Luttje - algemeen bestuurslid
  • Mylène StamMylène Stam - algemeen bestuurslid
  • Nanou Kurstjens - aspirant bestuurslid

Het bestuur is tijdens het tuinseizoen (april t/m september) elke derde zaterdag van de maand van 10.00-12.00 op het park aanwezig. 

TUINCOMMISSIE

Tuincommissie

De Tuincommissie bestaat momenteel uit 6 leden.

  • Rob Kloppenburg – coördinator, werkbegeleider & voorzitter
  • Mirjam Koevoet – coördinator & werkbegeleider
  • Thera, Ester & Helga – werkbegeleider
  • Nick van Ekeren – werkmeester

De GOZ data voor 2018:

Binnenkort worden deze gepubliceerd.

Om 9:45 melden i.v.m. verdelen werk.
De vaste werkuren zijn 10:00 - 12:00, met uitzondering van de werkuren bij opening en sluiting seizoen.
Deze zijn voor 2018 nog niet bekend. Vanaf 9:00 melden en werken van 10:00 - 13:00.

Koekoeklaan

INKOOP

De inkoop is tijdens het seizoen op alle zaterdagochtenden geopend van 10-12 uur. Tijdens het hoogseizoen (19 juli-30 augustus) ook op woensdagavonden 18.30-19.30 uur. De inkoop wordt geleid door Richard Buysman. Hij wordt bijgestaan door Co van Veen en
Monica AerdenMonica Aerden.

Wat is er te koop?
• Aarde, mest en compost
• Cacaodoppen en schors
• Zand, kalk en grind
• Gasflessen en toebehoren
• Alles voor het gazon
• Voeding voor plant en struik
• Veel tegen onkruid en mos
• Klein gereedschap, maar ook touw en toiletpapier
• Killers, korrels en vriendelijke verdelgers
• Kruiwagentoebehoren

Inkoop

MILIEUCOMMISSIE (EN MAANDAGPLOEG)

In de milieucommissie zitten:

  • Jan Kijm
  • Jan van der Linden
  • Piet van der Linden
  • Mark Vijsma
  • Karel Booys
  • Frans Soetermans
  • Claudia Wals

Tuin- en huisafval

De milieucommissie draagt onder andere zorg voor het ophalen van tuin- en huisafval op de maandagochtenden van 1 april - 31 oktober.
I.v.m. afvalscheiding tuinafval in open zakken (of bundels takkenbossen van maximaal 90 cm. vanwege de afmeting van de containers), huisafval liefst in een vuilnisbak met gesloten zak aanbieden of anders in losse gesloten zakken. Als het kan het afval graag op zondagavond klaarzetten. In totaal worden maximaal 3 zakken en/of bundels opgehaald. Graag alleen grijze Komo zakken van max. 50 liter gebruiken, omdat andere zakken te groot (te zwaar) zijn of kapot kunnen scheuren.
Woekerende planten als Japanse duizendknoop bij het huisafval doen.
De maandagploeg werkt aan onderhoud van apparatuur en andere technische klussen.

Papier en glas

Op de parkeerplaats staan glas- en papierbakken.

Milieucommissie

ONTSPANNINGSCOMMISSIE

De ontspanningscommissie bestaat uit:

  • Linda Bouw
  • Yvonne Lutje

De activiteitenlijst van de Ontspanningscommissie staat op de pagina Agenda.

KLAVERJASCOMMISSIE

De klaverjascommissie organiseert de klaverjasavonden op wisselende vrijdagavonden: in 2017 vanaf 14 april t/m 6 oktober elke vrijdagavond van 20:00 - circa 23:30. Vanaf 20 oktober elke 2 weken op vrijdagavond winter klaverjassen.
Deze commissie bestaat uit:

  • Berry van Amerongen
  • Linda Bouw
  • Yvonne Luttje

MEDIACOMMISSIE

De mediacommissie bestaat uit:

  • Mieke van Leeuwen (redactie Tuinmelde)
  • Mylène StamMylène Stam (redactie Tuinmelde)
  • Clary Moerland (redactie Tuinmelde)
  • Roel Bogaards - webmasterRoel Bogaards (website)

KANTINECOMMISSIE

De kantinecommissie bestaat uit:

  • Joris Coppenhagen - beheerder
  • Bianca Timman
  • Nanou Kurstjens
  • Anke Soetermans
  • Iekje de Kok
  • Rietje Oordt

De kantine is geopend op vrijdagen van 19.00 - 24.00.

BOUWCOMMISSIE

De Bouwcommissie bestaat uit:

  • Marcel Luttje
  • Frans Soetermans
  • Henk BakkerHenk Bakker
  • Mylène StamMylène Stam

WATERLEIDINGCOMMISSIE

De Waterleidingcommissie bestaat uit:

  • Hennie Rave - voorzitter
  • Frans Soetermans
  • Claudia Wals

KASCONTROLECOMMISSIE

De kascontrolecommissie bestaat uit:

  • Marten Siderius
  • Rob Kloppenburg
  • Guus Schokker
  • Gerco Aerts

Activiteiten deze maand:

Zie hier onze agenda met activiteiten »

Laatste Nieuws

12 februari 2018

Tuinmelde en notulen ALV

Het winternummer van de Tuinmelde en de notulen van de ALV van 25 november zijn verstuurd aan de leden.

Lees verder »

Plattegrond
Ontwerp: Mirjam Koevoet
plattegrond
logo